Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Astrid! Jag vet inte heller riktigt varför det dök upp hos dig och jag har inte lyckats återskapa det heller. Men i vilket fall som helst så har vi inga planer på att ta bort funktionen mejla faktura frånditt program. Önskar dig en härlig och glad sommar! /Tinna
Hej Dzakud! Vi har felsökt i detta men skulle behöva kika tillsammans med dig i ditt program för att kunna tyda exakt vad som kan ha blivit fel vid låsningen. Hör gärna av dig till våra duktiga kollegor på supportenså ska vi hjälpa dig i fortsatt felsökning i den kanalen istället. Varmt välkommen att höra av dig! /Agnes
Tack båda för snabbt svar!Jag har ångrat och tagit bort. Bankkopplingen var inte registrerad vid den här fakturan så då kanske jag måste göra det manuellt.EDIT:Supersmidigt! När jag gjorde en ny bankhändelse med samma summa så förstod programmet att det gällde den obetalda fakturan. Så det var bara att trycka på bokför!Tack för hjälpen!
Hej Sebastian, I dagsläget går det inte att arbeta med funktionen attest utan att ha en licens till programmet. Användarna behöver under Mina tjänster - Användare och tjänster ha eEkonomi upplagt. Detta för att man som användare går in i programmet och attesterar fakturorna där. För att ändra behörighet på användarna efter att en licens lagts till går du in under Inställningar - Behörigheteri eEkonomi. Ha en fin dag! / Hanna B
tack för svaret och tipsen. Det ska jag pröva då)
Awesome