Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Det som ligger under Fakturor och kvitton i iZettle antar jag är dem underlag du gett dina kunder för försäljningen. De kvitton du ger dina kunder går bra att spara digitalt i iZettle, i vår artikelDigital bokföring vs. papper under Det här säger lagen kan du läsa mer om vad som gäller. 🙂 /My
Ver 107 och 109 tar bara ut varandra. Och de kommer att ligga kvar. Men om du ångrar denna faktura så ligger bara en faktura på 4320 kr som en skuld och den mindre krediten.MvhLovisa
Hej och tack för svaret. Jag har inte testat en "färdig" faktura utan endast på en preliminär
HejTack för svar och jo, jag har stenkoll på min bolagsskatt. 2510 används ju vid bokslutet i samband med avstämningen av slutskatt / prel skatt . Jag misstänker att någon tidigare korrektions trans har blivit lite fel, kan ligga flera år tillbaka. Jobbigt att rota i gamla redan avslutade bokslut. Men kanske låter jag bara dessa få tusenlappar stå kvar som kortfristig skuld i bokföringen.... skatteverket har ju fått sitt redan.Tack för era synpunkter.
Hej Karin! Va härligt att höra att du uppskattar forumet!! 😄 Du har fått svar av mig i den andra tråden Bokförd på fel datum där du skrev samma fråga, tyckte den passade bra där så vi har all information samlad om någon skulle behöva samma hjälp. 🙂 Ha en fin dag! /My
Awesome