Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Ber om ursäkt, det gick lite fortmärker jag.Jag tar det en vända till så ska det nog gå bättre. 🙂 Du ska matcha det med fordringskontot du valde att bokföra fordringen för din dagskassa mot. Nedan har jag ett exempel som visar en fordring på 100 kr som står för betalningen kund gjort via Resurs bank, eftersom dem tar en avgift så ligger bankhändelsen att matcha på 75 kr. Jag börjar med att klicka på Matcha - välj Övrig insättning - Egen kontering ochpå bilden nedan ser du hur jag konterat. Hör av dig om någotkänns oklart! /My
Ja varför tänkte jag inte på det! Tack så mycket! 🙂
Hej Mats, Det har skickats en faktura till din mejl, det är skickat till samma mejladress som du använder för att logga in i forumet. Jag har precis skickat en kopia till dig som jag hoppas når dig. /My
Hejnej, du behöver inte göra om någonting! Om allting är bokfört, vilket det ju verkar vara eftersom siffrorna stämmer, är det ju precis som det ska vara. Har ni en revisor som ska titta på siffrorna? I så fall ska det räcka med att förklara att du ändrat arbetsgång under året./Annica
Awesome