Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan tedde59!Vi är medvetna om problematiken som uppstår för er Safari-användare och arbetar på att få fram en lösning på problemet.Ha en fortsatt trevlig dag!/Andreas
Hej @Fd medlem Får ber om ursäkt för ett senare svar av mig men behövde se över hanteringen med mina kollegor och vi kommer förtydliga detta i våra skriva hjälpavsnitt om att sälja anläggningstillgång via faktura och när du har kontantmetoden som bokföringsmetod. Precis som du skriver så bokförs fakturan först vid betalning när kontantmetoden, önskas att justera denna verifikationen behöver du skapa en Ny verifikationunder Bokföring - Verifikationer där du gör ombokningen från befintligt försäljningskonto till det nya, i vårt exempel används konto3060- Försäljning anläggningstillgång. Känns något oklart får du gärna återkomma! /My
En inventarie betalas normalt via faktura. Programmet kan ju inte veta vilket motkontot är när du lägger upp inventarien utan du bokför den på 1220 på leverantörsfakturan och så bokförs den antingen som leverantörsskuld eller i samband med betalning om du har kontantmetoden.MvhLovisa
Har varit så tidigare, men sedan rutan ploppat upp om e-fakturor så kanske det är ändrat.Har bara ungefär en handfull kunder idag som skall ha via brev alla andra vill ha pdf faktura, hade en kund som skulle ha e-faktura men han har ändrat sig.
Hej!Importera skattekontoutdraget. Fastighetsskatten bör ligga på konto 2513 om du tagit upp det korrekt i förra bokslutet? Stäm av alla konton som har med skatter att göra 🙂MvhLovisa
Awesome