Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag tycker det är bra att antingen ha bankkoppling eller klistra in bankkontot under kassa- och bankhändelser för att säkerställa att man har koll på transaktionerna och inget missas. Om man gör löner i eEkonomi så tycker jag det är smidigt att använda funktionen att läsa in skattekontoutdraget också. Men det viktigaste är att banken och samtliga konton avseende skatter stämmer i slutändan oavsett om du använder finesserna i programmet eller inte.Om du inte bokfört betalningen från bankkontot till skattekontot så antar jag att både skattekontot och bankkontot diffar så då får du lägga upp en händelse för detta. Gå gärna till kontoanalysen och stäm av kontona 1630, 2710, 2731 samt 2650 så att du har koll på vad som ligger där.MvhLovisa
Tack för återkoppling 👍Blir en ganska trevlig lösning att ha den som App. Jag kör även flera fönster av den så man ser t.ex. listan med fakturor och på så sätt kan lista ut vilket nästa fakturanummer blir... du vet min Idé om filnamn och ämnesrad 😁 Faktura %nummer% %datum% %kundnamn% vilket är formatet jag vill ha filer och ämne för att lätt identifiera.
Fantastiskt! Stort tack - då är jag på banan!
Tack så mycket för svar och påminnelse av de tillfälliga reglerna 🙂
Nej, det är varor som redovisas i den rutan...
Awesome