Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Fundera på om ni vill kunna följa upp över bokslutsdagen, dvs en rapport för mer än ett räkenskapsår. I så fall ska du välja projekt. Resultatenheten bryter per räkenskapsår.I övrigt fungerar de likadant. Du ska ställa in så att programmet påminner o m att du ska bokföra dimensionen och lägga in på alla konton som ska användas att just den dimensionen ni väljer ska användas på det kontot.Lycka till!
Tack för snabbt svar! Ja, jag kikade på markera som utlandsbetalnings-knappen men det kändes fel. Då vet jag!/S
Hej, Jag har varit i kontakta med min kollega som ska ha mejlat ett svar till dig per den 25 juni där hon ska ha meddelat att vi inte i dagsläget saknarstöd för överkursfond under Eget kapital samt gett en tillfälligworkaround. Tills vidare får du hantera detta manuellt genom att skriva ut Årsredovisningen till Word, lägg till kolumn för Överkursfond och sedan rapportera till Bolagsverket manuellt. Vår utvecklingsavdelning ser över möjligheterna att införa detta till kommande versioner. /Tinna
EAN är mig veterligen varunummer (sträckkod) https://sv.wikipedia.org/wiki/European_Article_NumberKanske du menar OCR på fakturan?Eller QR kod som Visma har om så valts, funkar egentligen bara hos vissa privatpersoner som har det på sin internetbank
Det låter ju märkligt. Rent programmässigt i Visma eEkonomi finns det nog tyvärr inte så mycket att göra åt det eftersom felet kommer i själva filen från banken som jag tolkar det. Du kan börja med att kontrollera filen så den går efter vår standard enligt Att spara data i CSV-formati det skrivna hjälpavsnitt jag länkade till,är allt som det ska där så är min rekommendation att höra av dig till din bank och kolla vad som gör att långa referensnummer görs/tolkas om i filen och om du kan göra något den vägen. /My
Awesome