Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hade lagt in dem i fel bokföringsår.
Hejsan, Detta är ettfel vi har i Visma eEkonomi just nu. Eftersom jag inte vet vilken kund detta berör så kommer jag mejla dig så du slipper dela känsligauppgifter här i forumet, när vi fått svarkommer vi kunna hjälpa dig att lösa detta. /My
Hejsan, Vi ska kika på detta tillsammans med dig, detta låter som sagt märkligt och är inte ett känt problem för oss. Jag har skapat ett ärende på detta och vi kommer återkomma till dig via mejl för vidare felsökning. /My
Den förs in automatiskt med samma siffror som gällde 181231. Det är bara det allra första året man kör eEkonomi som man manuellt kan lägga in IB.
Hejsan, Deklaration & Årsredovisning är en modul som hör tillVisma eEkonomi och hämtar uppgifter automatiskt därifrån, räkenskapsår som hanteras är alltså de räkenskapsår du har upplagda under Inställningar - Räkenskapsår och IB i ditt Visma eEkonomi. Det går inte att ändra räkenskapsår i din deklaration utanändras i ditteEkonomi direkt, vilket jag rekommenderar så räkenskapsåren även där är korrekt upplagda. 🙂 /My
Awesome