Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Eftersom det är ett helt annat företag än Visma Spcs som säljer tjänsten Inköpsportal som du är intresserad av känns det bäst om du vänder dig till dem med dina frågeställning. Dunår Visma Advantage på e-postadressinfo@vismaadvantage.seeller via telefon010-141 2900 /Tinna
Hej Fredrik! Att det blir så beror på vilken artikelkontering du har valt på fakturan när du fakturerade. Du kan ändra detta under Inställningar - Artikelkonteringar - Klicka på artikelkonteringen du valt för medlemsavgifter - Redigera. Ändringen påverkar inte de fakturor du redan bokfört så dessa får du boka om manuellt. Ha en fin dag! /Tinna
Hej Josanna, När du byter konto/ programvara från eEkonomi kommer du fortfarande åt kontot/programmetoch din bokföring genom en så kallad läsbehörighet. Det lagras enligt bokföringslag. Jag ser att du finns upplagd på flera konton precis som du beskriver men du loggar insom tidigare via vismaonline.com och mina tjänster. När du loggat in kan du klicka på ditt företagsnamn uppe till höger - Välj företag och leta upp ditt gamla konto och kundnummer. När du klickat dig in på detta kommer du se läsbehörigheten utav eEkonomi. Ha en fin dag! /My
Stämmer som du skriver. Du skulle inte ha gjort en kreditfaktura. Du får göra en debetfaktura som vänder den felaktiga krediten.Ångra matchningen du troligen gjort på utbetalningen från kontot och matcha istället utbetalningen direkt mot 2420.Sen kvittar du den felaktiga krediten mot den debet du nu gjort.MvhLovisa
Jag kan väl bara IGEN påpeka att det kunde stå på kundkortet vart VAT-numret skall stå
Awesome