Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Magnus! När du har bankkoppling med SEB så finns det egentligen två olika varianter. En variant (den som du har nu) innebäratt du måste signera betalningarna inne i eEkonomi och därmed ha tvåstegsverifiering för att kunna utföra detta. Medden andra varianten så skickas betalningarna direkt till banken och det är istället där du godkänner att dom ska betalas. Det låter helt klart som att du ska ta kontakt med SEB och be om att få använda lösningen där du godkänner betalningarna på banken istället. Titta på filmen Hantera betalningar med SEB i Visma eEkonomi - Signera på bankenså får du se hur flödet är med den varianten. Lisa
Jag missade att det automatiskt gjorde en omräkning till SEK vid bokföringen av händelsen, så det är precis som du säger tillräckligt att göra en vanlig bokning trots att det är EUR i originalhändelsen. Tack för hjälpen!
Hej igen! För att bli av med å, ä ö-problematiken rekommenderar vi att du använder Excel på din Mac-dator. När du har ändrat filen och sparat den som semikolon-avgränsad CSV får du inte öppna upp den på macdatorn innan du importerar den till eEkonomi. Det är en hel del frågor på det här med importen så vi kikar vidare på det och ser till att informationen i hjälpavsnitten uppdateras.
Hej jag använder visma eekonomi och undrarMitt AB säljer en tjänst (content writing) till ett företag i Malta respektive annat i Isle of man.Ska jag ange omvänd moms?Hur konterar jag respektive låt säga 100 USD respektive land
Skatteverket har betalat ut rut och rot till mitt privata konto på fakturor som jag skickat. Dessa är bokförda som delbetalade. Kan man bokföra utbetalningen från SKV som eget uttag?Om man registrerar fakturorna som betalda? Men hur gör jag sen? Manuell verifikation?Tack på förhand 🙂
Awesome