Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan! Det känns som om du Katarina är inne på själva verifikationen, för där har du valet Korrigera momskod. Om du underBokföring - Momsredovisning klickar på själva raden för den momsdeklaration det gäller, t ex under kolumnen Beskrivningså hittar du Åtgärder till höger - och här finns valet Skapa fil.
Detta ska fungera på alla datorer men är det något som skiljer sig rekommenderar jag att testa tömma cache-minnet i din webbläsare eller prova i en annan webbläsare för se om samma problem uppstår, Chrome är en webbläsare jag brukar utgå ifrån och rekommenderar till Visma eEkonomi. Jag har nu testat på Mac med webbläsaren safari och jag får samma resultat som tidigare. Har du ett annat utfall ändå så får du gärna återkomma i tråden med en bild på hur det ser ut hos digeller så är du välkommen att kontaktaoss på supporten via chatt eller telefon för vidare felsökning. 🙂 /My
Sorteringen av leverantörsregistret är märklig.Alla leverantörer har ett nummer.Men när ni sorterar efter leverantörsnummer sorterar ni som om numret vore text. Efter 10 kommer inte 11 utan 101, 102, osv.Hur kan ni ha missat detta så länge????
Tusen tack snälla du. Jag ska prova så snart jag kommer hem till datorn 🙂
Koppling till banken kan var lite klurig, skall godkännas i banken också. (Kan behövas att man loggar ut ur eEkonomi och sedan in igen)Kolla också att du har rätt period (datum) under Kassa- och bankhändelser
Awesome