Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för svar. Då är det klart hur jag ska göra.Det kommer nog gå bra med min fru i slutändan, men allt hänger på Migrationsverket och deras handläggningstider. Jag menar, deras regelverk och hur dom jobbar bygger ju på Sveriges och Sveriges medborgares bästa (*ironi*).Mvh
Hej Sto_abab,Jag är inte så insatt i dessa frågor, men googlade lite på Ångra utdelning aktiebolag.Hittade bland annat denna och denna länk.Kika gärna där och kontrollera med Skatteverket om något är oklart. Om någon annan är insatta i hur det regelmässigt får göras, eller ska bokföras - skriv gärna en kommentar här 🙂Ha det gott!/Sofia
Hej Lovisa,Tack för tipset, jag lyckades inte hitta denna möjligheten tidigare.Angående bankkopplingen - den har jag och registrerar i vanliga fall alla transaktionerna via kassa- och bankhändelser. Tyvärr hade jag nu en faktura som behövde lite specialhantering pga. kvittning av fakturor för en kund med två kundnummer och tyvärr lyckades jag i det läget klanta till det för mig med datumen.Mvh Martina
Nej det är en vinst men jag hittade nu hur jag skulle göra. Man måste välja egen justering i rullgardinen för att kunna göra både återföring och avsättning. Då funkade det. /Thomas
”It’s a feature, not a bug!” 🙂
Awesome