Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

PS. Hoppas det var begripligt. Skriv gärna igen om du har fler frågor eller funderingar kring GDPR så skall jag försöka svara. DS.
Hej CamillaDet låter rätt som du nämner. Beloppet läggs in exkl. moms och momsen ska lyftas på det år som du får fakturan. Det är kostnaden som du vill ska hamna i 2018 vilket det också gör i ditt exempel.MvhMoa
Hej! OmOCRär markerat på leverantören underLeverantörer - Betalningsuppgifter, visas fältetOCR.AngeOCR-numret som finns på leverantörsfakturan. Om du inte har markeratOCRpå leverantören, visas fältetMeddelandeistället.Jag gissar att du i ditt fall letar fram en leverantör som du ställt in OCR på, vilket gör att rutanMeddelandeförsvinner och ersätts medOCR./Moa
Hej Daniela!Om du har råkat lägga fel datum på betalningen så kan du ångra betalningen underKassa- och bankhändelser.Leta upp den felaktiga betalningen och väljÅngra matchning.I dokumentetVanliga problem och lösningarhar vi många andra tips på hur du rättar felaktigheter.
Hejsan,Det ska inte vara något problem i google chromes webbläsare, man kan testa att rensa cache för att se om det blir någon skillnad. Skulle det inte bli bättre får du gärna kontakta oss så ska vi se om vi kan se något annat som kan vara anledning till problemet.För att rensa cache öppna Chrome på datorn.1. Klicka på Meruppe till höger.2. Klicka påFler verktygTa bort webbinformation.3. Välj tidsintervall högst upp. VäljGenom tidernaom du vill rensa allt.4. Markera kryssrutorna bredvid Cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filer.5. Klicka påRensa data.Hoppas det kan vara till hjälp.// Amanda
Awesome