Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hejsan!Jag förstår att vi är sent ute här - hoppas verkligen du kunde lämna in deklarationen i tid!Jag har googlat runt lite och det verkar vara ett meddelande som kan dyka upp i Google Chrome. Nedan finns ett par åtgärder som jag har läst mig till att man kan testa för att få bort meddelandet.Kontrollera datum och tid på datornKontrollera så att du har rätt datum och tidsinställningar på datorn. Vågar här inte säga hur du går tillväga eftersom jag inte vet om du använder PC eller Mac, men hoppas att du kan lista ut det själv 🙂Rensa cache och cookiesCtrl + HVäljRensa webbinformationtill vänsterVälj den tidsram du vill redare informationen förMarkera alternativen förCookies och andra webbplatsdataochCachade bilder och filerKlicka påRensa dataRensa SSL-tillståndKlicka på de tre prickarna uppe till höger i webbläsarenVäljInställningaroch scrolla ner och klicka påAvanceratScrolla nästan ända ner till botten och väljÖppna proxyinställningarnaGå till flikenInnehålloch klicka påRensa SSL-tillståndTesta efter dessa steg att öppna webbläsaren igen och så håller jag tummarna för att det funkar bättre!
Om kontosaldot byggts upp av utlägg från ägarandel eller annan så har den en självklar rättighet att få sina utlägg återbetalda Mikael
Ja, om det händer igen hör jag av mig. Synd att det inte finns nåt övningsbolag man kan testa sånt här på.
Hej Svenfabian,Om jag har förstått din fråga rätt så har du först gått in under Kassa- och bankhändelser och där har du valt att kopiera och klistra in ditt kontoutdrag.Då kom det med en överföring mellan bankkontot och kassakontot. I detta läget tycker jag att du endast borde ha ett uttag på ditt företagskontot och än så länge ingen händelse under kassakontot.För här hade man då valt att Matcha detta uttag från företagskontot mot en Överföring mellan egna konton och valt Kassakontot. Först nu då hade det skapats en händelse även under kassakontot i kassa- och bankhändelser som då redan kommer vara bokförd.Slutsumman av detta hade då tex. kunnat bli:Debet 1910Kredit 1930detta då det endast är en överföring utav pengar och inget annat.Har du fortfarande en extra omatchade händelse under det ena kontot så rekommenderar jag dig att klicka på krysset som du ser längst ut på raden så kan du välja att ta bort denna händelse.Har jag missuppfattat så återkom gärna annars önskar jag dig en trevlig dag!/Cecilia
Hej Adde!Principen är egentligen att du ska då ett rött kryss om fakturan inte går iväg, får du inte ett rött kryss i programmet så har fakturan skickats som den ska. Jag förstår i ditt fall att detta inte riktigt har lirat och att du har fått notifiering om att fakturan inte skickats på tok för sent.Ambitionen är som sagt att du ska kunna lita på att den går iväg om inget annat visas, men vi får kika på det och skruva lite på inställningarna. Med det sagt så kan jag inte lova någon förändring i mejl eller liknande om fakturan kommit fram, men jag tar med mig det som ett förbättringsförslag.
Awesome