Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Gustafh,Om du skapar en faktura till din kund som kortbetalning skapas det en förväntat inbetalning som då bokar upp fordran på 1580. När betalning via iZettle sker via integrationen så bokar den också upp fordran på 1580 i försäljningsverifikationen, detta är kontot som ligger som standard. I fallet där kund vill betala en kortfaktura med kort genom iZettle blir det som du säger att man får gå in och ångra fakturan för att det inte ska bli dubbelt.I dagsläget finns det nog inte någon smidigare lösning för denna hanteringen, det kommer att bli ett extra steg hur man än lägger upp det när man vill ha en faktura samt betalning med kort via iZettle. Jag kommer att lyfta detta vidare som ett förbättringsförslag till vår utvecklingsavdelning.Ha det fint!/Theodor
Vill du göra det enkelt, startar du Word och skapar en mall som du skriver ut och använder som förtryckt papper som AccountantfromHell_singland föreslår. Så gjorde jag själv vid något tillfälle.Lycka till!//L
Ja 1920 är rätt Det spelar ingen roll vilket så länge verifikatet blir registrerat Mikael
Hej Ewetz,Du aktiverar kontot genom att gå tillInställningar -Kontoplan - bocka i "visa även inaktiva poster" - Sök på kontot du vill aktivera - klicka på kontot och bocka i bockenAktiv och spara.Ha en trevlig helg!/My
Awesome