Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Peter, jag använder ett kundprogram som heter Advisor, där jag bjuder in kunder till ett samarbete i e-ekonomi. Alltså ni samarbetar i "ditt" e-ekonomi 🙂
Hej Marcus,Hör med er lärare vad de tycker att ni ska göra.Är det okej för dem att ni fortsätter med den företagsformen? Annars är det en omstart som gäller för att få möjligheten att byta företagsformen.Tänk då på att vid en omstart så raderas fler uppgifter så som kunder, artiklar , leverantörer och bokföring.Ni behöver då innan en eventuell omstart ta ut dessa uppgifter på fil ås att ni kan läsa in dem på nytt.Detta gör ni under Inställningar - Import och export och där har ni Import och export av kundregister, leverantörsregister , artiklar och Import och export av bokföringsuppgifter. Välj att exportera samtliga dessa filer.Observera däremot att fakturor aldrig går att exportera och sedan importera på nytt.Har ni fler frågor så återkom gärna.Ha en fin dag!/Cecilia
Hej Gunnar,Precis när man köper Visma eEkonomi så får man den senaste kontoplanen från BAS-gruppen som gäller då.Du kan läsa mer om detta i forumtråden Supporten tipsar: Redigera kontoplanenHa en fin dag!/Cecilia
Hej, tänker att det inte borde vara något probelm att få ut en SIE-fil från kassan. Vet att på Bambora kan även den som hanterar kassorna få inloggning på nätet så att man kan hämta perioden själv. Ta kontakt med Bambora/Nets och fråga hur du går till väga.
Hej JohanH,Detta är en funktion som finns kvar i eEkonomi. När du håller muspekaren på punkten för veckan så ska beloppet komma upp samt att om du klickar på punken så ska du kunna se alla händelser för perioden.Jag skulle rekommendera att du provar i en annan webbläsare för att se om det kommer upp något då. Skulle inte detta lösa problemet så är du varmt välkommen att kontakta vår support på chatt eller telefon för vidare hjälp.Ha en trevlig helg!/ My
Awesome