Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Mathias,Visma eEkonomi Tid app finns inte dessvärre inte tillgänglig för Android. Ett tips är att lägga till hemsidan som ett bokmärke i din mobil, du kan läsa mer om hur du gör det i vårt hjälpavsnitt Hur lägger jag till en genväg på min Android mobil.Jag rekommenderar dig att följa tråden om önskemålet i forumtråden om Visma eEkonomi Tid till Android?för eventuella uppdateringar kring ämnet.Ha en fin dag!/Fanny
Hej Markus,Jag är helt med dig i det du skriver, och här har vi som programleverantör såklart ett ansvar att stötta den här utvecklingen. När det gäller avstämningar, vet jag inte om du tittat något på Visma Advisor Period & År? Det är tjänst som vi lanserade under 2017 och där man med en smidig direktintegration mot Visma eEkonomi och med hjälp av automatiska avstämningar och checklistor sköter bl a löpande avstämningar, men även bokslut och deklaration. Idag finns det stöd för K2, men här kommer såklart även Enskilda Firmor och K3 att fungera på sikt.Tack för ditt inlägg/Victor
Det här svaret skapades från ett sammanslaget ämne som hette Fakturera moms till försäkringsbolag. hej!Vi har reparerat en skada på en hästtransport åt en privatperson, detta är ett försäkringsärende.Jag skall nu fakturera personens försäkringsbolag för arbete och material. Skall jag då ta med momsen på fakturan eller ska det faktureras utan moms. Vårat företag är momspliktigt.
Ett litet kompletterande tips är att alltid kopiera annat konto i kontoplanen så är man säker på att eventuelle underliggande inställningar följer med, så slipper man att göra dom själv. Kopiera 1940 och döp till 1941 - och ge den ett namn så man lätt förstår vad kontot avser. Så bredvid punkt 3 ovan finns Kopiera 😉
Frågan är om det du vill göra spelar någon roll? Såvida det inte blivit felkonterat så tar det nog mer tid och kraft att försöka "rätta till det"? Bättre att glömma och göra "rätt" nästa gång?
Awesome