Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack!! Där var orsaken 🙂
Hej, jag tycker också att denna möjlighet borde finnas då hela poängen med att skapa ett utkast är för att kunna fastställa hur fakturan ska se ut i förväg. Ändras fälten vid vara öppning av fakturan så tappar utkastet sitt värde. Jag försöker automatisera min fakturering och det här blir ett hinder. Kan ni vänligen lägga in ett internt ärende för att se över detta och komma med ett bättre upplägg?
Hej SunOsun,1. Om du går till Kassa- och bankhändelser, skapar en utländsk kassahändelse där du anger datum samt belopp som du betalade kontant, i EUR men även i SEK. 2. Välj matcha och bokföringshändelse "betalning av leverantörsfaktura". 3. Betalt belopp ska vara lika mycket som beloppet som finns kvar som obetalt belopp på fakturan, för att fakturan ska vara helt betalt, och för att du inte kan "överbetala" en faktura. Om du nere till höger får "belopp kvar att stämma av" så kan du välja "ny bokföringshändelse" - övrigt uttag - egen kontering och där välja att boka upp Öres- och kronoutjämning om det var det som konto som du ville skulle påverkas av diffen.Återkoppla gärna om något är oklart eller om du undrar över något annat. Ha en fin dag!/Theodor
Tack Cecilia, då ska jag läsa på lite.
Du kan låsa upp 2017 under Inställningar/Räkenskapsår. Får en varning men det går att låsa upp. Dessutom måste du låsa upp månaden december 2017 under Företagsinställningar/Bokföringsuppgifter./Annica
Awesome