Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Daniel!Hanteringen som du skriver är den enklaste 🙂Prova dig fram, tror så skulle passa dig.Ha det gott!/Sofia
Jag har förstått det nu, väldigt bra! 🙂
Hej Valeria!Funktionen är framtagen för att effektivisera arbete och göra det så smidigt som möjligt för er användare. Förstår din tanke, och det är ett önskemål för framtiden.Tills dess kan ni, när ni har en kreditfaktura till en leverantör och lägger ni nästa debet, svarNej när rutan som säger "Vill du använda kreditfaktura från leverantören? Kreditfakturan är på ....SEK). I inforutan som dyker upp skrivs också:Ja innebär att fakturan och kreditfakturan matchas mot varandra. Ingen betalning skickas till banken.Nej innebär att fakturan skickas till banken för betalning och att kreditfakturan finns kvar med .... SEK.Tre knappar syns som val: Ja, Nej eller Avbryt.Hoppas detta löser er nuvarande begränsning.Ha en bra dag!/Sofia
Hej Writer!Jag tror du fick svar på din fråga från Göran A, men tänkte även lägga till en jättebra länkPå denna sida hos Skatteverket finns all matnyttig information för att avsluta en enskild firma 🙂Ha det gott!/Sofia
Hej Yohannes! Om fakturorna ser likadana ut till flertalet kunder kan du med fördel lägga in dina hyresgäster som kunder underFörsäljning-Kunder. Därefter går du tillNy Kundfaktura och plockar upp alla kunder som har likadana fakturor. På så sätt behöver du bara skapa en faktura, men den skapas till alla i bakgrunden och med rätt uppgifter när du bokför den. När inbetalningarna från hyresgästerna sedan kommer matchar du enklast viakassa- och bankhändelser. Till de flesta banker idag kan du ha en aktiv bankkoppling och då få in ditt kontoutdrag automatiskt till den delen och använder du även OCR på fakturorna så hittar programmet fakturorna och du behöver inte leta själv 🙂 Läs mer om våra bankkopplingar i vår skrivna hjälp. Ha det gott! /Sofia
Awesome