Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Stort tack för er hjälp! Ska kreditera fakturan nu. Mvh Sofie
Fast om man missar in eller ut kan man ju inte korrigera eller se sina tider tyvärr.
Stort tack för ditt svar Moa! Jag låste upp förra året som du sa för att boka korrigeringarna på rätt år. Skönt att äntligen ha det ordnat och att ha kunnat slutföra årsbokslut och inkomstdeklaration.Bra också med informationen om låsning av bokföringen, det hade jag dålig koll på och nu har jag förhoppningsvis ställt in det rätt i programmet (kvartalsvis, då jag har fler än 50 verifikationer per år).Mvh,Anna
Inköp5410 debet 6000 firman lyfter ingen moms på köpet!2018 kredit 60002018 debet 20001930 kredit 2000för uttaget som är gjortdå ser du i huvudboken att du har 4000 kr kvar att ta utMikael Pettersson
Hej!Jag kikade i den här tråden och där följande;"I ditt fall verkar det som om du även anskaffar domäner, som sedan används i ditt arbete mot kunden. I så fall är det en kostnad som du själv vidarefakturerar och då tycker jag att du skall använda konto 4610, Inköp från underentreprenörer"Alltså låter 4610 som en passande konto att bokföra på!Ha det fint!/Moa
Awesome