Detsamma, trevlig helg!Innan jag hade den här korttjänsten gjorde jag precis som Carina, för precis som hon skriver så är det superviktigt att ha koll på vilka kvitton (redovisningar) som INTE har kommit in. Däremot så hade jag bara ett konto (2442) som var Entercard för alla tre ägarna. Där bokade jag hela kortfakturan i debet då den lades in i reskontran. Sedan när ägarna redovisade så bokade jag bort den del de kommit in med kvitton på. Kvar i debet ligger då bara de poster som inte har redovisats. Så det enda jag var tvungen att hålla koll på var hur stor del av oredovisade kvitton som respektive ägare hade. Gör man som Carina så har man tre olika konton för ägarna men också tre konton att stämma av och hålla koll på.HälsningarHanna