Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack! Bra, nu är jag med.Jag kan därmed inte använda Skatteverkets e-tjänst för Förenklat Årsbokslut eftersom B7 automatiskt hoppar till R1. Jag skapade därför egna bokslutsunderlag och i det här fallet hänvisade jag till verifikationen där man ser att summan är bokförd på 3041 och därmed automatiskt finns med i R1.Tack igen!
HejJa om den tidigare är bokförd mot 1930 och 2910 men lönen aldrig betalats ut så bör den konteringen helt vändas bort men i ett senare år för att inte påverka tidigare års bokföring./Joachim
HejD kan boköra om saldot på 2083 till konto 3901 Medlemsavgifter skulle jag föreslå2083 Debet (Saldot)3901 Kredit (Saldot)Önskar dig en fortsatt fin dagJoachim
HejUppfattade frågan som att kopplingen till skattekontot inte fungerade för dig. Då du hade dessa händelser på skattekontot så hade du inte behövt bokföra dem manuellt utan kunna bokföra dem från skattekontot istället.Men nu är det redan gjort och du skall kunna radera händelser från skattekontosidan under kassa och bankhändelser. Ta bort de händelser du lagt in manuellt från skattekontot med hjälp av papperskorgen ute till höger./Joachim
Awesome