Hej @Bjorn Persson Matt-Sam AB Tack för din fråga och vad roligt att höra att du ser fram emot Administration i molnet!
Vi är fortfarande i pågående utvecklingfas, vilket innebär att både kostnader och den slutliga prismodellen ännu inte är fastställda. Därför kan vi tyvärr inte ge några detaljer om prisbilden riktigt ännu.
När det gäller funktioner, som till exempel möjligheten att namnge och styra var PDF‑utskrifter sparas, så är det något vi vet är en viktig del av arbetet i Administration idag. Exakt hur detta kommer att fungera i molnversionen är inte helt färdigställt ännu, men vi tar med oss dessa behov i utvecklingsarbetet.
Om ni är intresserade av att testa Administration i molnet finns möjligheten att anmäla sig som pilotkund via vår hemsida. Där har vi också samlat all tillgänglig information och en FAQ som vi fyller på löpande. Håll er gärna uppdaterade och läs mer här:
https://www.spiris.se/vax-med-spiris/visma-administration/administration
Just nu har jag tyvärr ingen ytterligare information att dela, men det är väldigt roligt att ni är intresserade och nyfikna på Admin i molnet!
... Visa mer