Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Anette Ljung Tack för att du hörde av dig. Jag har precis fått svar från teamet att det tyvärr inte går att spara en faktura som utkast när den skapas från en order. Vi ska se till att vår hjälpdokumentation uppdateras och blir tydligare på den punkten. Stort tack för att du tog dig tid att informera oss! ⭐
FYI så pratade jag med supporten i fredags. Visma hade tillfälligt dragit tillbaka funktionen för att rätta till nåt.Men, nu verkar den vara tillbaka. Happy days are here again!
HejVilken bolagsform gäller detta och hur hr du bokfört upp själva lånet när det betalades ut?/Joachim
HejHotell och resekosntader kan ni ta upp på företaget. Matkostnader får inte tas upp utan de står ni för privat och sedan får ni ta ut traktamente från förtaget för att täcka delar av de privata kosntader man haft./Joachim
HejSamtliga dessa fällt fylls i automatiskt då det är summeringar av resultatet i företaget. De fälten är inget man fyller i själv. Men fyller du i något i t ex ruta R13 så kommer dessa belopp ändras i samtliga fält med = tecken./Joachim
Awesome