Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

HejKontot i sig är inte otroligt viktigt i detta fallet (Båda avser frakt) men 6250 är det mest korrekta då du betalar för porto och förpackning inte en ren frakt. Du behöver inte korrigera detta om du lagt det på 5710 utan moms./Joachim
HejRedan aktiverade konton skall fortsätta vara aktiva i åren efter så det skall inte vara något man behöver göra igen./Joachim
Hej@uttervik och@marianneh1 Jag vill verkligen tacka er båda för ert engagemang i frågan. Jag har vridit och vänt på mitt eget program, och jag ser att vi är fler som kan attestera en faktura. Det finns några fallgropar som jag vill göra er uppmärksamma om: Om jag skapar en faktura, och sen går in för att attestera den kommer mitt standardval vid attest vara Attestera och bokför. Anledningen till det är personen som skapar en faktura också ska få möjlighet att direkt kunna bokföra den. Om personen som skapade fakturan att börja med vill attestera fakturan, och skicka den vidare för fortsatt attest, ska den då klicka på den lilla pilen i den gröna knappen vid Attestera och bokföra. Då bör ni se att ni får fram alternativet Attestera. Beroende på hur liten eller stor min skärm är ser jag även att jag ibland behöver zooma ut några snäpp i webbläsaren för att få fram alla alternativ under pilen. Jag hoppas att det här kan hjälpa er något på vägen, men jag rekommenderar verkligen att ni kontaktar supporten så vi kan hjälpa er vidare med en felsökning, eftersom fler ska kunna attestera en faktura. Önskar er båda en fortsatt fin dag och en trevlig helg när det väl är dags!
Tack@stabacför att du delar med dig av din lösning. Jag önskar dig en fin helg!/Ebba
Jag förstår inte om du menar att filen kommer från Tradera eller din internetbank. I vårt program kan du importera/klistra in kontoutdrag från din bank. Om det inte funkar för dig att importera ditt kontoutdrag via CSV går det bra att kopiera och klistra in det istället. Det är väldigt smidigt. Jag vill också slå ett stag för att aktivera bankkoppling för att jobba på det absolut smidigaste och snabbaste sättet. Då läses dina transaktioner från banken in automatiskt i ditt program (och bokförs!).Här kan du läsa mer om att importera kontoutdrag och just CSV format men jag ska försöka lyfta de två viktigaste punkterna här. CSV-filen måste vara i rätt format (kommaseparerad/kommaavgränsad)Filen måste åtminstone inkludera en kolumn med datum i någon av standardformaten, exempelvis ÅÅÅÅ-MM-DD, en kolumn med belopp samt en kolumn med referenser.Lycka till!/Ebba
Awesome