Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Hanna_Pod Välkommen som ny forummedlem 🙂 Precis som du skriver så när du raderar en offert, raderas den helt från programmet. Vill du se en annan hantering är du självklart välkommen att registrera detta som ett önskemål till vår produktavdelning via "Feedback och förslag" längst ner till vänster inne i programmet. Ha en fin dag!
Hej @Masen01 Du behöver gå in under Deklaration så ser du Underhåll i den lila listen högst upp enligt bild nedan. Vill du att vi visar dig i ditt program så är du självklart välkommen att slå en signal till supporten så hjälper vi dig gärna.
Hej @GJ stable Ja det går att starta om men då får du lova mig att du noga läser igenom hjälpavsnittet Omstart av företag först. Här har vi punktat ner viktiga saker som du behöver ta hänsyn till särskilt om du har ett löneprogram kopplat till programmet. Tänkte även på att du skriver att det mest blivit fel vid bokföringen - det kanske är bra om du också slår en signal till supporten så vi får visa och förklara momenten för dig så det inte blir fel igen efter omstart. Vi hjälper dig jättegärna! Här är hjälpavsnittet Omstart av företag. Trevlig helg!
Vad härligt att höra och mina kollegor på supporten kan säkert berätta ännu mer och dela med sig av små tips och klurigheter utöver informationen jag delade. Då hoppas jag att ni kommer att bli nöjda med tjänsten och att vi ses i forumet snart igen. Ha det bra ☀️
Tusen tack!
Awesome