Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Vi vill uppmärksamma er på en viktig uppdatering som träder i kraft i december 2025 – införandet av nya SNI-koder.
Hej @JennyPenny Vi vill gärna att du kontaktar supporten för att undersöka vidare varför hela beloppet inklusive moms visas. En tanke som slog mig är att kvittot kanske är av ganska dålig kvalitet, men eftersom de andra beloppen registreras korrekt så verkar den teorin vara mindre sannolik. Återkoppla gärna här i forumtråden när du varit i kontakt med supporten. Välkommen att kontakta supporten
Hm... jag kan inte (har inte kunnat iaf) heller ladda upp bild. Men nu ser jag här att jag kan 🙂
Hej @anne-b Skönt att du lyckades få bort ett par av dina händelser - bra jobbat! Jag är lite mer fundersam på dina resterande funderingar men tror att lösningen på ditt problem finns i hjälpavsnittet Matcha inbetalningar manuellt. Där beskriver vi steg för steg hur du kan hantera olika situationer, exempelvis kundfakturor som betalats i klumpsumma, hur du matchar flera bankhändelser samtidigt, samt många andra situationer som kan uppstå kring matchning. Hoppas att något av dessa förslag är användbart och hjälper dig att komma vidare. Om inte, rekommenderar jag att du ringer oss så ska vi se över din specifika situation och hjälpa dig. Välkommen att kontakta supporten
Hej @Charlotte1 Gör så att du slår en signal till supporten så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig. Innan du ringer är det bra om du rensar cache så det är gjort. Välkommen att kontakta supporten
Awesome