Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @RubenAsk Välkommen som ny forummedlem. För att skapa kundfaktura med omvänd skattskyldighet, svenska kunder kan du följa instruktionen som du hittar här. Hoppas detta hjälper dig!
Hej @EbSoMa Nej det är inga konstigheter så länge det står 0 kronor så påverkar det inte banken. Ha en fin vecka!
Hej @Viktor2 Vi vet ju inte så mycket om hur hög omsättning ditt företag har och men detta är en faktor som styr när låsning bör ske enligt ovan nämnda rekommendationer. Jag resonerar så här - Det är 50 dagar från 1/1 = 19/2 så antingen beror datumet i ditt fall på: 50 dagar efter månadens utgång Alla företag får vänta med att låsa bokföringen till 50 dagar efter utgången av den månad då affärshändelsen inträffade.50 dagar efter kvartalets utgång Om företagets nettoomsättning är högst tre miljoner får du vänta till 50 dagar efter utgången av det kvartal då affärshändelsen inträffade. Mer än då kan vi inte hjälpa dig med från forumets sida och jag hoppas detta hjälper dig - annars är du varmt välkommen att slå oss en signal. Ha en fin vecka!
Hej igen Ok men då är jag med dig. Jag skulle gissa att det kan bero på antalet bildunderlag som visas per sida skiljer sig mellan de olika delarna av systemet. När du söker direkt under Inköp - Bildunderlag visas 50 poster per sida, och om du har färre än så fungerar sökningen utan problem. När du däremot går via Kassa- och bankhändelser för att matcha och koppla bild visas endast 25 poster per sida, vilket kan påverka hur sökningen genomförs om du har fler än 25 bildunderlag. Så förmodligen har du fler än 25 bildunderlag som är fördelade på fler sidor (så många har inte jag och därför funkar det hos mig), vilket gör att sökningen fungerar på det ena stället men inte det andra. Men vi ska självklart titta på hur det ser ut hos dig om du slår en signal till supporten så vi får klarhet i hur det ser ut hos dig. Välkommen att kontakta supporten
Hej @JennyPenny Jag rekommenderar att du eller din kund kontaktar supporten så att vi kan granska hur kunden är registrerad i våra interna system. Eftersom du inte bör dela kunduppgifter här i forumet, är supporten den rätta vägen att gå. En annan sak som du kan be kunden testa är att inte gå via sin app utan att han/hon går via en webbläsare till vismaonline och väljer glömt lösenord från den sidan istället. Det brukar fungera i de allra flesta fall. Lycka till och trevlig helg!
Awesome