Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @SCmaine Tack för din fråga. Om jag förstår dig rätt så vill du exportera specifika delar av kontoanalyser, till exempel endast konto 3043 och en specifik artikel/vara inom 3043, till Excel. Tyvärr är detta inte direkt möjligt i eEkonomi som programmet ser ut idag. Du är självklart välkommen att registrera ett förbättringsförslag till våra utvecklare via Feedback och Förslag som du hittar längst ner till vänster när du är inloggad i ditt program. Om jag har missförstått din fråga får du gärna återkomma med mer information så drar vi det en vända till. Ha en fin dag!
Godmorgon @Jarnaelochtele Toppen! Tack för återkopplingen /Tinna
Hej @GöstaBo Det är viktigt att ha med lönearterna även om de tar ut varandra på grund av spårbarhet och tydlighet. Jag rekommenderar att korrigera detta med en manuell verifikation, precis som du själv föreslår. Det är definitivt det enklaste sättet att hantera korrigeringen. För att det ska bli korrekt framöver är ett tips att du ändrar bokföringskonto direkt på lönearten under Inställningar - Löneinställningar.
Hej @Rörkompaniet Välkommen som ny forummedlem. Gå in under Bokföring - Rapporter - Försäljningsstatistik och titta på om den rapporten kan vara något för dig - hoppas det. /Tinna
Hej @primpanel I nuvarande version av Visma eEkonomi finns tyvärr ingen möjlighet att skriva ut en aktuell lagersaldo med försäljningspriser, som du kunde göra i Visma Administration. Vi förstår att detta var en användbar funktion och rekommenderar att du lämnar ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. Du gör det via "Feedback och funktioner" längst ner till vänster när du är inloggad i ditt program. Ha en fin dag!
Awesome