Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @primpanel I nuvarande version av Visma eEkonomi finns tyvärr ingen möjlighet att skriva ut en aktuell lagersaldo med försäljningspriser, som du kunde göra i Visma Administration. Vi förstår att detta var en användbar funktion och rekommenderar att du lämnar ett förbättringsförslag direkt till våra utvecklare av Visma eEkonomi. Du gör det via "Feedback och funktioner" längst ner till vänster när du är inloggad i ditt program. Ha en fin dag!
Hej @GöstaBo Vi ser gärna att du börjar med att kontrollera med Skatteverket om det är möjligt att göra denna ändring i efterhand och hur en sådan ändring ska hanteras . När du har fått besked från Skatteverket är du varmt välkommen att höra av dig till oss igen. Ha en fin dag /Tinna
Hej@MrsRobinson,Jag funderar på om du inte kan använda dig av faktureringen i eEkonomi och dela in dina kunder i olika kundgrupper.Då kan du ju göra så att du fakturerar grupperna separat med olika belopp om nu inte varje kund ska ha separat belopp 😊Annars om detta inte är en lösning kanske det extrerna systemet du använder har möjlighet att exportera en SIE-fil med bokflringsdata?Då kanske det hade varit ett alternativ för att få in bokföringsdatan iaf.Annars vet jag inte hur du bäst gör för det ska bli så smidigt som möjligt för dig. Jag får hänvisa till någon på Visma där isf för mer info eller hjälp med hur du bäst kan gå till väga i ditt fall.Hoppas du får till en bra lösning som funkar för dig 😊Allt gott!/Rasmus
HejDå förstår jag. Det blir inte 25% fel utan det är just de fakturor som avser 2025 som påverkar relationen. Då kör jag så.
Awesome