Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @AB Konsult Tack för att du hörde av dig och meddelade oss om problemet med att klistra in enstaka banktransaktioner i "kassa- och bankhändelser". Jag har dessvärre ingen information om att det ska vara några pågående störningar som påverkar detta just nu. Om du fortfarande upplever det här problemet vore det bästa att kontakta vår support. De kan hjälpa dig att felsöka och se vad som kan vara orsaken till att det inte fungerar som det ska. Vi hjälper dig gärna i den kanalen istället.
Hej @Katarina82 Välkommen som ny forummedlem. Det kan du läsa om i vårt användartips Ta betalt med Swish Ha en fin kväll! /Tinna
Hej @Emil Werneman Jag tolkar det som att du redan gjort momsredovisningen för september och oktober och därefter lagt in kreditfakturorna med datum i dessa månader. De kommer därför att visas som avvikelser på momsredovisningen i november eftersom de inte inkluderades i de rätta perioderna. Kreditfakturorna hamnar således på novembers momsredovisning istället. Om du inte vidtar några åtgärder kommer fakturorna att ingå i novembers momsredovisning. Det är bättre sent än aldrig, men vi rekommenderar att du säkerställer med Skatteverket att detta tillvägagångssätt är godkänt. Det andra alternativet är att du ångrar momsredovisningen för september och oktober och gör om dem. Då kommer fakturorna att inkluderas i respektive period med sitt fakturadatum, och en rättelse får lämnas in till Skatteverket. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fin eftermiddag. /Tinna
Hej @HolySmoke Just nu har vi ingen ytterligare information att dela angående detta, men det är ett registrerat önskemål som våra utvecklare har noterat. För att hålla dig uppdaterad om nya funktioner och produktförbättringar kan du besöka Nyhetsfliken för Visma eEkonomi. Genom att prenumerera där säkerställer du att inte missa några nya uppdateringar. Så här prenumererar du på nyheter i forumet: Logga in i forumet och välj eEkonomi - fliken NyheterKlicka på de tre prickarna uppe till högerVälj "Prenumerera" Ha det fint. /Tinna
Awesome