Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Jag är den första att erkänna att följande förslag är rätt så... ..tekniskt, men se det som ett teoretiskt alternativ till att Visma SPCS lägger in pappersutskrift i systemet. (Vilket jag inte tror kommer ske, det är antagligen helt enkelt inte värt det för dem som leverantör. Skrivet utan värdering, bara "kall" analys av utvecklingen.)Skulle inte förvåna mig om det finns program man kan ha i bakgrunden på sin dator som ligger och bevakar en mapp/folder och beroende vilken slags fil som skapas så vidtas valda åtgärder. Så till exempel om det i en speciell utsedd mapp skapas en fil som börjar på "Faktura" och är en PDF så skall den skrivas ut på förvald skrivare. Som sagt, om det verkligen går vet jag inte, bara tänker högt.
Hej @bokföringsfrågor När du har gjort ett inköp eller betalat en leverantörsfaktura med egna pengar kan inte programmet hitta någon händelse att matcha beloppet mot på företagets kontoutdrag. Du behöver därför registrera betalningen själv. I vår instruktion Registrera inköp som betalats med egna pengar berättar vi hur du gör för att registrera inköpet beror på vilken typ av företag du har. Hoppas detta hjälper dig och att du får en fantastisk dag. /Tinna
Hej @OrtoMill Tack för att du kontaktar oss. För att ta bort en bankhändelse går du in under Kassa- och bankhändelser, letar upp händelsen det gäller och klickar på papperskorgen ute till höger. Är bankhändelsen redan matchad behöver du först ångra matchningen innan du kan ta bort den. Har du en aktiv bankkoppling? Då kan du tyvärr inte manuellt ta bort eller redigera bankhändelser själv eftersom de automatiskt kommer från din bank. Om du behöver ändra eller ta bort en transaktion kan du alltid kontakta vår support – vi hjälper dig mer än gärna! Välkommen att kontakta supporten. /Tinna
Härligt, det var precis det jag ville höra. Tack!
Hej @Moe112 Ok det framgick inte riktigt men om det gäller dina kundfakturor så ser du dem i "read-only-företaget" som du hittar under arkiverade bolag i företagsinställningar. Ha en fin dag. /Tinna
Awesome