Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej,Jag har en faktura på förnyelse av lönemodulen ligger för betalning. Den gäller för ett år framåt.Fundering 1:Varför får jag inte alla avgifter samlade på en faktura? Dvs, om jag har börjat använda lönemodulen mitt i en faktureringsperiod av bokförings/fakturamodulen. Delårsfakturera första gången så att allt blir samlat och överskådligt.Fundering 2:Måste man ha en ettårig avtalsperiod/faktureringsperiod? Jag avser byta leverantör då ett krav på abonnemang för 3800:-/år för att betala ut några timlöner/månad åt två anställda är helt orimligt. Den enklare gamla lönemodulen som var gratis fungerade utmärkt för ändamålet. Tolkningskostnaden 3,50 för fakturor som grädde på moset gör beslutet lättare.Fundering 3:Om det bara går att betala årsvis, hur lång är uppsägningstiden, och får man tillbaka resten av den förbetalda årskostnaden?
Hej! Detta ska nu vara löst och händelserna bör vara importerade. Tack för tålamodet. /Adnan
Hej.Det var jag som missuppfattat eller var för snabb. Jag gjorde som förut och klickade på underlaget i stället för att välja "Hantera".Då ser det ut som förr, tack o lov.
Hej,Visma har idag (som ingen kan ha missat) bytt namn till Spiris.I deras kommunikationsmail idag så kom man till en länk där man kan läsa mer om namnbytet.Ochlängst ned på den sidan hittar man enOrdlistamed nya namn på deras program/funktioner.Nedan är några namnändringar:Visma eEkonomi Smart --> Bokföring & FaktureringVisma eEkonomi Pro --> Bokföring & Fakturering+Jag klickade mig vidare för att få reda på de nya priserna. Och inte hittar jag några priser på det som tidigare hette Visma eEkonomi Pro!? Varför?Jag skulle vilja veta om de fasta priserna har justerats?https://www.spiris.se/priser#main-offerOBS! Befintliga appar uppdaterades först när jag försöker ladda ned dom igen som Spiris (fd appar Visma eEkonomi) och Spris lön anställd (Visma Lön Anställd).Hälsningar Carina
Hej @Annette BE Välkommen till forumet 🙂 PEAB har bytt operatör för att ta emot e-fakturor, detta innebär att våra kunder kan uppleva problem med stoppade fakturor till dem. Lösning är att man behöver ta bort den nuvarande koppling som finns för e-fakturor på kunden och söka om och välja det nya korrekta uppslaget av kund. Gå in på kunden, välj Rensa vid e-fakturor, radera GLN-nummer och radera organisationsnummer och sedan spara. Gå in på kunden på nytt och lägga dit organisationsnummer och sedan klicka på kontrollera så bör det fungera sedan. Vill du att vi visar dig så ring oss - vi hjälper dig gärna!
Awesome
Genvägar