Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen @OrtoMill Förlåt där kunde jag ha varit lite tydligare 🙂 Som det fungerar idag behöver du logga in på banken och göra betalningen till Skatteverket där. Lycka till och välkommen tillbaka till forumet framöver. /Tinna
Hej @Mikeyman! Programmet läser av informationen som finns på bilden, om underlaget innehåller olika typer av information som kan tolkas som exempelvis en annan valuta eller land så kan programmet helt enkelt läsa in fel. Tolkningen är tyvärr inte helt felfri i sin avläsning och kan därför generera avvikelser. I ditt fall kan det alltså handla om att programmet har tolkat någon del av underlaget som DKK istället för SEK. Har du några följdfrågor eller funderingar kring detta så är du alltid välkommen att höra av dig. Önskar dig en fin eftermiddag! /Tinne
HejSkönt att det löste sig och tack för återkopplingen.Ha en riktigt fin dagJoachim
Hej @ann-sofie och tack för din fråga. På den tomma raden anger du vilket försäljningskonto du använder. Jag har hittat hjälpavsnittet Bokföra försäljning av anläggningstillgång som jag tror kan vara till hjälp, där visar vi steg för steg hur du gör för att sälja dina anläggningstillgångar beroende på om du har fakturerings- eller kontantmetoden. Återkom gärna om något känns oklart eller om du har någon annan fundering kring detta. Hoppas att du får en fin måndag! /Tinne
Awesome