Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@Fd medlem! Ser att du har ställt din fråga i en ny tråd som vi har besvarat här https://forum.vismaspcs.se/t5/Diskussion-i-Visma-eEkonomi/Faktura-utan-verifikationer-med-kontantmetoden/td-p/216564. Ha en fin dag! // Anton
HejNej saldot som visas kommer alltid att vara rätt men alla poster visas inte i transaktionslistan.Vänliga hälsningarRoffaK
Hej @RESTORED Tack för ditt förtydligande. Anläggningstillgångar i sig har egentligen ingen koppling till övriga delar i Visma eEkonomi utan är en separat programdel för att du ska kunna föra register över dina anläggningstillgångar och kunna göra avskrivningar, uppskrivningar och nedskrivningar med mera. Mer om detta hittar du i hjälpavsnittet Åtgärder för anläggningstillgångar När du skriver att du vill ta in allt som en bokföringspost men dela upp det så varje apparat förtecknas separat i inventarielistan. Menar du då att du vill bokföra själva inköpet av tillgångarna som en bokföringspost? I så fall kan du göra det under Kassa- och Bankhändelser - Övrigt uttag - Egen kontering.Om du väljer att lägga upp tillgångarna separat så gör du det under Anläggningstillgångar där varje enskild tillgång hanteras individuellt. Du kan med andra ord göra en uppskrivning av värdet för en tillgång i talet precis som jag tolkar att du vill göra. Lägger du upp 10 olika tillgångar så kommer detta bokföras separat och inte inkluderas tillsammans vid en avskrivning. Har vi tolkat dina frågor korrekt så bör det inte vara något problem att hantera detta i Visma eEkonomi.Vill du ha ytterligare hjälp eller om vi har missförstått din fråga rekommenderar jag att du slår en signal till vår kunniga support så hjälper vi dig vidare i den kanalen istället. Ha en fin dag! //Tinna
Hej @Nellie 123 Tack för att du hör av dig till oss i forumet med en fråga. När det gäller din fråga så rekommenderar jag att du vänder dig till Visma Financial Solutions som tillhandahåller tjänsten Påminnelse Direkt. Du kan antingen ringa på telefon 010-1411200 eller mejla din fråga till kundreskontra.collectors@visma.com Jag bifogar också en FAQ där du hittar vanliga frågor gällande tjänsten samt avsnittet Visma Påminnelse Direkt Hoppas att vi ses i forumet snart igen. //Tinna
Hej @Fd medlem Ser att du redan har fått ett bra svar från @KABE Husbilsklubb. Jag kompletterar med en länken Överföring till Visma eEkonomi - Byt program Uppstår det några frågor eller funderingar på vägen så hjälps vi åt. Ha en fin dag //Tinna
Awesome