Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Tack för ett klargörande svar.
Hej Kristina_R! I Visma eEkonomi finns det idag inte möjlighet att skapa upp egna betalningsvillkor, utan de som finns att välja på är de du ser under Inställningar - Företagsinställningar - Faktureringsuppgifter. Du får dock väldigt gärna skicka in detta som ett förbättringsförslag till oss via Feedback och förslag längst ner till vänster i programmet. 🙂 Önskar dig en fin dag och varmt välkommen tillbaka till forumet! /Tinne
Hej igen @lars_r! Det jag menar med att det inte är en fil är att det inte blir en manuellt skapad fil från programmet som du laddar upp hos banken. Det sker istället en synkronisering mot banken med de betalningar du valt att exportera/signera. Dessa går därefter vidare i samlad bunt till banken, som då kan visa sig som en fil där för godkännande. Det sker alltså lite mer i bakgrunden än som när du arbetar med en faktisk LB-fil. Jag har tagit med mig din feedback om hur vi kan förbättra Status-funktionen, men jag skulle vilja be dig att även skicka in detta via Feedback och förslag i Visma eEkonomi - du kan hänvisa till din forumtråd för referens. Tack för att du delar med dig av viktig och relevant feedback till oss. Önskar dig en fin tisdag! /Tinne
Hej AnnaZa! Jag har kikat på detta hos mig i min miljö, men jag tror att vi skulle behöva titta på hur det ser ut direkt hos dig när du matchar bankhändelsen för att kunna hjälpa dig på bästa sätt. Ta gärna kontakt med mina kollegor på supporten när du har möjlighet så visar dem dig hur gör detta, då kan ni även kika på din fråga gällande RUT-reduktion tillsammans. Önskar dig en fortsatt fin dag! /Tinne
Hej Linda! I det här fallet är det bäst om du tar kontakt med vår duktiga support, så att de får kika på hur det ser ut i ditt program och hjälpa dig vidare därifrån. Önskar dig en fortsatt fin måndag! /Tinne
Awesome