Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Konto 1684 finns i Visma eEkonomi men du behöver först aktivera det. Gå in under Inställningar - Bokföring - bocka för Visa även inaktiva konton - klicka på kontot - Redigera - bocka i Aktiv. Ha en solig dag! Tinna
HejDu behöver inte gå tillbaks i tiden utan kan göra en "nystart" 2022-01-01 och tömma kapitalkontona på "ett bräde".Vänliga hälsningarRoffaK
Hej Hanna!Tack för ditt svar! Det var precis det här som jag efterfrågade. Nu har jag testat i enlighet med din beskrivning och det fungerar väldigt bra. Toppen!Med vänlig hälsningBenny Andersson
Hej!Tack för svaret. Men det var jag som var lite otydlig. Först betalade abonummangsfakturan samma dag som pengarna skulle vara dom tillhanda. Sen några dagar senare kom en påminnelse som jag tyvär också betalade🤔 Så första fakturan är bokförd, så nu har jag en extra betalning på 436kr som jag inte vet hur jag skall göra med? Hoppas det vart lite tydligare nu.Mvh Pär
Hej @Fd medlem Gör så att du tar kontakt med supporten så ska vi kika på hur det ser ut hos dig. Välkommen att höra av dig Tinna
Awesome