Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej John_L! Det stämmer att periodiserade fakturor inte visas i försäljningsstatistiken. Detta är ingen bugg, utanberor på att periodiseringar inte är kopplade till en specifik kund, som du själv uppmärksammade. Önskar dig en trevlig dag! /Tinne
Hej Lojsan! Utifrån det du skriver så är det svårt att se hur du har bokfört verifikationerna eller hur det ska vara, vilket gör att det blir svårt att hjälpa dig via forumet och visahur du ska göra för att få det rätt. Supportenkan visa dig hur du vänder verifikationerna,däremot måste du själv veta hur du ska kontera det för att få det rätt. Du kan återkomma till oss om du behöver hjälp med vilka konton du ska använda, men eftersom att vi inte kan se vilka steg du har tagitså rekommenderar jag att du börjar med att vända dig till supporten så att de får visa dig hur du gör för att vända verifikationerna. Återkom gärna om du har fler funderingar! /Tinne
Hej Urban56! Det var tråkigt att höra att du fått corona. Jag hoppas att du tillfrisknarsnart och att svaren du fått av våra grymma champions kan hjälpa dig när du är tillbaka på banan igen. Krya på dig! /Tinne
du kan ångra den matchning du gjorde från bankhändelsen och därefter matcha mot din bokade faktura.Jag kan rekommendera dig att titta på de filmer Visma lagt ut om olika moment i att bokföra i eEkonomi - mycket lärorika!
HejHelt rätt. Att välja konto kan vara svårt ibland men i detta fall har du valt 4000 Inköp av varor dvs material eller varor till försäljning. Viktigast är nog att du fördelar dina kostnader på ett antal konton och att du är konsekvent.Osäker? Släng ut en fråga på forumet eller casperkonig@gmail.com.Vänliga hälsningarRoffaK
Awesome