Hej EvgeniaM!
Jag är inte helt med på vilka steg du har gjorti Visma eEkonomi för attregistrerainbetalningen på fakturan.
Jag tolkarditt första inlägg som att du har registrerat en inbetalning på en faktura genom att matcha. Matchning görsunder Kassa- och Bankhändelser, där dukan matcha mot ett Företagskonto, Kassakonto eller Skattekonto. Du skriveri ditt senaste inläggatt du inte har matchat mot ett bankkonto eller kassakonto, därför skulle jag vilja vetahur du har gjort när du har registrerat inbetalningen på fakturan. Vart i programmet registrerade du inbetalningen och hur gjorde du?
Du får gärna återkomma och beskrivavilka steg du har tagit så ska jag självklart hjälpa dig vidare.
/Tinne