Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Rent programmässigt så ska det inte vara några problem om man korrigerar det separat hos Skatteverket och sedan hanterar självabokföringen manuellt. Om du har några följdfrågor eller funderingar så rekommenderar vi att du hör av dig till supportendär vi har möjlighet att koppla upp och kika på hur det ser ut i ditt program. Önskar dig en fin dag Tinna
Jag vill flika in lite snabbt här igen med ett tillägg! Är det så att du inte kan korrigera verifikationen som programmet har skapat kan du vända denmed en manuell verifikation. De konton som har använts ser du inne på verifikationen. /Tinne
Hej experience! Då vi har några olika aktiva trådar har jag svarat i tråden “Varningsruta när man navigerar ut från en gammal bokförd lev.faktura” då det svaret gäller alla frågor du skrivit in här till oss. Så kika gärna i den tråden för att se hur vi föreslår att vi går vidare i dessa frågorna. /Tinne
Du kan antingen manuellt beräkna decemberlönen och skuldföra på 2910 upplupna löneroch 2940 upplupna arbetsgivaravgifter per 31.12 och sedan vända den verifikationen i januari. Eller också påbörjar du januarikörningen och tar siffrorna därifrån till samma manuella verifikation.
Awesome