Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej på er! Nej så ser det ut i Visma Administration vilket jag också inser inte är så relevant i denna tråden 🙂 Tack @Pacsac för att du tipsade mig @mlturbo1 I Visma eEkonomi har vi ingen inställning för detta men precis som du redan vet såväljer man ett annat utskriftsalternativ på kunden så kommer programmet komma ihåg det till nästa gång. Hör gärna av dig om du vill att vi gör om din fråga till ett önskemål. /Tinna
@Yohanna_a Jag har bett en kollega till mig att ta kontakt med dig under dagen så får du bästa tänkbara hjälp. Ha en fin dag! Tinna
Lättast är om du tar ut denna summa och sen bara bokför uttaget mot konto 4000.Det går också att göra en manuell verifikation och bokföra beloppet på D4000 mot K2893 och ta ut pengarna vid ett senare tillfälle om du hellre vill det.MvhLovisa
Optimera din fakturering/försäljning utifrån just din förening.
Hej Christian! Om bankavgiften har dragits som en separat kostnad på kontoutdraget så matchar du den händelsen mot ett Övrigt uttag där du i rullisten kan välja Bankkostnader. Har du några frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig! Tinna
Awesome