Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Ja, det är lite klurigt detta när det görs korrigeringar i bokslutsprogrammet och manuellt på skatteverket och sedan att få det att bli korrekt i efterhand i eEkonomi. Mitt tips är att du i korrigeringsverifikationerna som du lagt in nu tar bort alla momskoder eftersom du rättat dem manuellt. Då kommer de posterna inte med i momsrapporter på nya året.MvhLovisa
Hej Jocke!@AnnicaL har redan svarat dig på din fråga men jag vill bara flika in och säga att ifall du skulle viljabyta bokföringsmetod retroaktivt är det något vi kanhjälpa dig med då du bara kan byta på innevarande år själv i programmet precis som Annica säger. Om så är fallet är du varmt välkommen att ringa in till supportenså hjälper de dig över telefon.Önskar dig en fin fredag och helg!/Agnes
Härligt att höra! Ha en fortsatt fin vecka 🙂 /Agnes
"mellanadress" i detta fallet = ett separat mailkonto (ej hos Visma) man själv har kontroll över.
Hej Jingjing! Jag såg att du hade en betalfil som inte hade försvunnit och som jag har tagit bort nu. Gå gärna in och dubbelkolla så att filen är borta som den ska :). Ifall filen skulle finnas kvar kan det bero på att den i systemet fortfarande ligger som obetald. Iså fall får du gärna matcha filen och sedan höra av dig till oss igen så kan vi gå in och plocka bort den. Önskar dig en fin helg! /Agnes
Awesome