Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! När du behöver skapa ett nytt bokföringskonto så ska du även välja för vilket år du skapar kontot. Det gör du högst upp underInställningar - Kontoplan. Du kan alltså inte skapa ett bokföringskonto när du står i år 2021 och sedan använda det på ett tidigare räkenskapsår. Vad du får göra nu är att skapa det önskade kontot även på det tidigare året så ska det fungera sedan. Har jag missförstått din fråga så återkom gärna. /Tinna Skärmklippnyttkonto.PNG
Hej Henrik! Kanon att du hittade forumtråden så du kom vidare! 🙂Jag har lyft de skrivna hjälpavsnitten för detta, så vi ska se över informationen som går ut där. Ha en fin måndag! /My
Hej.Jag har nu löst det och hoppas det kan hjälpa andra.Jag gick in på historik, tittade vilket belopp som skrivits av tidigare och sedan ändrade jag specifikationen tidigare avskrivning tills jag fick samma belopp.Utifrån det justerade jag med några kronor upp eller ner och när det matchade försvann det röda utropstecknet.Har man gjort 100% rätt från början så uppstår aldrig detta problem givetvis men blev det så här och nu stämmer det...Belopp vid nästa avskrivning syns nog inte förens nästa år.Tack för allt engagemang i frågan.Skärmavbild 2021-01-23 kl. 09.47.22.png
Hej! Precis som Pacsac nämner så går det att skriva ut en verifikationslista under Bokföring - Rapporter. Du kan läsa mer här kring vilka dokument du behöver spara digitalt vs. på papper:Digital bokföring vs. papper - spara tid och slipp onödiga utskrifter. Ha det fint! Mvh Moa
Hej @Fd medlem, Dessvärre finnsfunktionen inte tillgänglig förjust Handelsbanken, utan det är en bankkoppling som krävs för att det ska fungera. Med en bankkoppling skickasleverantörsfakturanautomatiskt till banken inom 10 minuter efter att den bokförts men du kan även ställa in så att du själv väljer vilka leverantörsfakturor som ska skicka över, och när 🙂 Marielle W ~Content producer, Visma eEkonomi~
Awesome