Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Du måste ange att det är utlandsbetalning i Bankhändelser, klicka på Ändra, ange att det är i NOK. Sen kommer du att kunna boka betalningen då programmet hittar alla fakturor i NOK.
Hej på er! Det stämmer att dunormalt sätt kan ladda ner en fakturakopia när du står vid Fakturainformation. på Mina tjänster, däremot har vi stängt av den funktionen tillfälligt för att lösa en bugg som upptäckts. Vill ni få ut en fakturakopia nu kan ni gå via sida Avtal och abonnemang - Begär fakturakopia. Ha en fin fortsatt måndag! /My
Om du använder 2017 så stämmer det att det kontot ska tömmas också. Det är inget standardkonto utan vanligtvis använder man 2018 för egna insättningar.MvhLovisa
Hej! Vi har försökt återskapa samma scenario som du men lyckas inte. Min rekommendation till dig är att dubbelkolla så rutan gällande stödområde inte är ikryssad- spara om uppgifterna gällande privata inkomster och skapa sedan om deklarationen. Kvarstår problemet så hör duav dig igen antingen till oss i forumet eller till kollegorna på supporten. Välkommen! /Tinna
Momsen för kvartal 4 är en skuld per 191231 då den inte betalas förrän efter bokslutet. Så den ska ligga så i bokslutet och regleras på nya året.MvhLovisa
Awesome