Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Tack för att du hör av dig och vi ser att det smugit in sig en tillfälligt miss här men jobbar på att rätta till det så snabbt som möjligt!Mvh Henrik
Hej HenrikDa,Personligen har jag inte upplevt sådana problem som du har (i form av totalt haveri) och jag kör # iOS13.4.1 på iPad Pro 2018 i form av hybrid dator.För egen del så har jag valt denna hybrid lösning som framtidens dator istället för de äldre och mer konventionella vikbara laptops (Airs, Pros) även om dessa modulers kapacitet också vida överstiger normalt användande.De problem jag har är aktiva hyperlänkar i scroll fönster, vid för många flikar aktiva, felaktig dynamisk normalisering av scrollfönster, re-load problematik osv...Det är ju detta strul som skapar störningar i arbetsflödet för min del och med att fullt ut nyttja dess kapacitet av eEkonomi i Safari miljö på plattformen ipad iOS.Det är tydligt att webbsidan’s och gränsnittets kompabilitet inte optimerad för senaste Safari.Men jag antar att när Visma anser att tiden är mogen för detta så åtgärdas även dessa problem med all säkerhet.Jag upplever dock att Visma är mer vana att jobba i PC-miljö och är inte lika djupt förankrade i disciplinen Mac OSX och särskilt inte i iOS-gränsnittet, tyvärr./Carl.
Skönt att det löste sig och tack för att du återkopplade till mig. Ha en fin dag och var rädd om dig! /Tinna
Då förstår jag Lena. I trådenFörslag status leverantörsfakturafinns dettasom en ide hos oss. Just nu är denna funktion däremot inte planerad men du kan följa tråden för framtida återkopplingar eller status på önskemålet. Tack detsamma! /My
Hej!Har du testat att klicka in på en verifikation och sett om det går att lägga till rad för moms och ändra nettobeloppet? Om perioden inte är låst och momsrapport inte är gjord så brukar det gå att ändra direkt i verifikationen.MvhLovisa
Awesome