Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

@Robert7 Hittade detta i Rätt Bolagsrätt och det bekräftar ju vad du hittade hos Bolagsverket. "Det finns en situation när ingenjusterarebehövs. Om stämmoordföranden eller protokollföraren ensam eller de två tillsammans företräder samtliga aktier i bolaget behöver inte någon ytterligarejusterareutses. Det gäller både om stämmoordföranden eller protokollföraren är ägare eller företrädare för aktierna, exempelvis som ombud. Det blir därmed inte nödvändigt att ha en utomstående person som justerar protokollet i enmansbolag." Tänker att din formulering borde bli toppen! /Tinna
Huvudet på spiken!Jag har importerat 2018 från den gamla kassörens Visma som SIE-fil och den blev olåst i mitt system! Jag låste den och vips var allting perfekt.Stort tack och allt gott till alla som kom med funderingarVänligen Svante
Tack så mycket, skönt att få detta löst till slut!
konto 2420 Förskott kunder tycker jag fungerar bra(egen kontering i Kassa och bankhändelse)både på inkommande belopp och utbetalningen
Hej, jag föreslår att du bokför faktura #2 endast (så hade jag gjort, faktura #1 kan ju kommit bort i posten)
Awesome