Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Nu har jag kollat på flera kunder och kunnat dra en slutsats. Leverantörsreskontra finns endast om du har faktureringsmetoden. Om du har bokslutsmetoden så bokförs inte fakturorna och det är därför det inte går att få en reskontra.MvhLovisa
Ja det stämmer.
Hej @Fd medlem Jag skulle precis Pacsac rekommendera dig att kontakta oss på supporten via telefon eller chatt så vi kan kika närmre på det och hjälpa dig på bästa sätt. /My
Nej inget fel på visma.Det är att jag deklarerar moms en gång om år så det var därför skatteverket inte tog emot filen än tack.
Nettot mellan 1210 och 1219 är det som ska motsvara bokfört värde på inventarierna. 1210 ska ha debetsaldo (positivt värde) och 1219 kreditsaldo (negativt) så att nettot blir lika med anskaffningsvärdet minus alla avskrivningar.
Awesome