Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Haha, jag är själv ganska tråkig ibland😆 Vi har gjort så, skrivit in det som text, men det verkar inte funka, kunderna hittar inte infon, men skickar beloppen till svenska företagskontot istället, om inte vi skriver i mejlet att de ska betala till angivna kontot i Nordea DK. Egentligen tror jag det skulle vara en ganska liten programmering för Visma, men de vill nog differentiera deras olika produkt, så vissa saker kanske bara inte ska vara möjligt att göra i "the plain version", trots att det borde vara en del av kärnan i faktureringsmodulet att det kan allt inom fakturering🤔
förklaring; lägg in dom med datum (före) 2019-12-31
Nej, det tycker jag inte att du behöver dela upp på flera balansposter. Ett bokföringsförslag för amortering/inbetalning borde bli enligt nedan:D1930K138X (om det inte ska återbetalas inom ett år)K82XXViktigt att du är noggrann med uppdelningen av amortering och ränta. Bra om du får fram bra underlag från Lendify så att du kan stämma av att skulden stämmer löpande.MvhLovisa
Hej igen!Jag behöver rätta mig angående mitt lite för snabba svar ovan från tidigare idag. 🙂 Det är inte ett visningsfel men det är däremot en teknisk begränsning vi har i dagsläget som gör att det inte går att arbeta med två olika räkenskapsår samtidigt i modulen.Vill du jämföra bokföringsvärden på detta sätt så är min rekommendation att du tar ett skärmklipp av fg års siffror i deklarationen och sedan öppna deklarationsmodulen för nuvarande år. På så sett kan du jämföra skärmklippet och saldon i programmet.Ha en fortsatt bra eftermiddag!/My
En lösning är att lägga upp en ny faktura på samma leverantör på de 45 kronorna och sen betala båda mot 2018. Du kan använda samma fakturanummmer även om programmet varnar att det redan finns en med det numret.
Awesome