Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Upptäckte nu att det finns ett nytt val i företagsinställningar.-Använd alltid originaldatumet på fakturautkast.Vilket var i kryssat🤓!Inte har jag kryssat i detta, använt evisma sedan 2015!🙄Har nu avmarkerat detta val och då blir förfallodatumet rätt./Thomas
Hej janerik, Är det så att ditt företag har varit vilande? I så fall tror jag du kan få flera goda råd och tips i artikeln Vilande företag. Har jag missförstått din fråga eller om du har några ytterligare frågor är du varmt välkommen att skriva till oss igen. Önskar dig en God Jul /Tinna
GPDR ställer till det!När jag matar in personnumret för att söka person.Får jag fram alla uppgifter utom personnumret som jag redan matat in.Måste där efter åter igen mata in RÄTT personnumret så att personen kan få RUT-avdrag.Väldigt frustrerande!Numera går jag via Merinfo skriver namn och adress kopierar personnummer , sedan till evisma klistrar in personnummer 2 GÅNGER. Det borde räcka med en gång!
Hej!Ja, tyvärr hade jag rätt. Det är helt enkelt meningslöst att försöka kvitta kreditnotor när man har aktiv bankkoppling.När ni gör reklam för rutinen att använda aktiv bankkoppling finns inte ett ord av det du skriver här. Det måste man själv lista ut genom att försöka och därefter misslyckas.Visst kan man låta fakturor ligga och vänta på att skickas till banken. Men då har man ju missat nästan hela idén med bankkoppling; att vara säker på att alla betalningar har gått iväg. Att hela tiden granska listan och se vilka betalningar som ska skickas och vilka som ska sparas känns väldigt primitivt.Jag påstår inte att detta är en brist i programmet. Det är givetvis banken/bankgirot som inte klarar att hantera kreditnotor som ska kvittas från redan inskickade betalningar. Det vore värdefullt om de kunde förmås att utreda en sådan utveckling
Hej! Ja jag förstår, skulle du stöta på patrull eller ha funderingar kring till exempel bankkopplingen så har vi ju vår skrivna hjälp, där hittar du väldigt mycket bra och matnyttiginformation. 🙂 Annars så är du varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon. Vad det gäller de leverantörsfakturor som redan hunnit gå iväg för betalning behöver du stoppa på bankeninnanytterligare en betalning vid förfallodatumet. Min länk som du fick till hjälpavsnittetSkicka betalning av leverantörsfaktura med aktiv bankkopplingär en rekommendation för dig att kika igenom, där beskrivs bland annatom du har gjort inställningenBekräfta urval av leverantörsfakturor för betalningunderInställningar - Företagsinställningar - Faktureringsuppgifterså skickas fakturorna till banken först när du aktivt väljer att göra det och hur detta går till. På så sett får du lite mer kontroll från eEkonomis håll också. /My
Awesome