Hej!
Ja jag förstår, skulle du stöta på patrull eller ha funderingar kring till exempel bankkopplingen så har vi ju vår skrivna hjälp, där hittar du väldigt mycket bra och matnyttiginformation. 🙂
Annars så är du varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon.
Vad det gäller de leverantörsfakturor som redan hunnit gå iväg för betalning behöver du stoppa på bankeninnanytterligare en betalning vid förfallodatumet. Min länk som du fick till hjälpavsnittetSkicka betalning av leverantörsfaktura med aktiv bankkopplingär en rekommendation för dig att kika igenom, där beskrivs bland annatom du har gjort inställningenBekräfta urval av leverantörsfakturor för betalningunderInställningar - Företagsinställningar - Faktureringsuppgifterså skickas fakturorna till banken först när du aktivt väljer att göra det och hur detta går till. På så sett får du lite mer kontroll från eEkonomis håll också.
/My