Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Ja jag förstår, skulle du stöta på patrull eller ha funderingar kring till exempel bankkopplingen så har vi ju vår skrivna hjälp, där hittar du väldigt mycket bra och matnyttiginformation. 🙂 Annars så är du varmt välkommen att kontakta oss på supporten via chatt eller telefon. Vad det gäller de leverantörsfakturor som redan hunnit gå iväg för betalning behöver du stoppa på bankeninnanytterligare en betalning vid förfallodatumet. Min länk som du fick till hjälpavsnittetSkicka betalning av leverantörsfaktura med aktiv bankkopplingär en rekommendation för dig att kika igenom, där beskrivs bland annatom du har gjort inställningenBekräfta urval av leverantörsfakturor för betalningunderInställningar - Företagsinställningar - Faktureringsuppgifterså skickas fakturorna till banken först när du aktivt väljer att göra det och hur detta går till. På så sett får du lite mer kontroll från eEkonomis håll också. /My
Hej!Du skulle kunna ta övrigt i verifikationsserie B om du känner för det.Men det är egentligen inget problem alls att det bokförs lite i "oordning". Du kan i programmet sortera verifikationerna både i datum- och verifikationsnummerordning. Mina kunder bokför allt de kan själva och sen lämnar de posterna till mig som de behöver hjälp med. Inga problem att det hamnar i en annan verifikationsnummerordning.MvhLovisa
Hej Viktor!Det låter ju märkligt måste jag säga. Jag tolkar det som att du då har provat öppna logotypen både i andra program samt skriva ut den från din iMac och det blir korrekt? Men att det i Visma eEkonomi blir en svart logotyp på fakturan istället.Jag kommer ta kontakt med dig via e-post så vi kan fortsätta felsöka den vägen./My
Det är viktigt att du ändå uppger bilförmånen på rätt sätt när du gör nettolöneavdrag. Vet inte hur man gör det i eEkonomi men i Lön 600 finns den funktionen.
Jag skulle föreslå att du tar bort slutdatum. Om det dessutom är så att personen kommer tillbaka igen vid annat tillfälle så är det ju dumt att ha ett slutdatum.Lönedelen i just eEkonomi är lite enklare och det finns i dagläget inte så mycket special man kan göra.MvhLovisa
Awesome