Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej 112233pr,I dagsläget syns dessa uppgifter på fakturor och inte på kontant- eller kortbetalningsbekräftelser. Kontant- och kortbetalningsfakturor anses redan vara betalda och därför syns inga betalningsuppgifter.Du kan lägga in QR-kod underInställningar - Företagsinställningar - Övriga uppgifter. Bocka i Visa QR-kod på fakturan nere till höger på den sidan -Spara.Swishnumret lägger du in underInställningar - Företagsinställningar - Grunduppgifter. Längst ner finns där en ruta för Swish.Då syns dessa uppgifter dokument av typen kundfaktura.Ha det gott!
Ska fixa blixtsnabbt:-)
Hej Susanne,Det finns en smidig funktion för att ändra mallen 🙂Gå tillKundfakturoroch öppna den önskade mallen/ fakturan. Längst uppe i högra hörnet vid rutan förÅterkommande faktura finns en blå liten rad som heterÄndra inställn. mall. Där kan du bocka iSkicka fakturorna automatiskt via e-post, brev eller e-faktura. Du behöver alltså inte radera allihop och göra om dem.Hoppas detta löser problematiken och ha en trevlig kväll!/Sofia
Hej Helene och musli,Precis som min kollega Sofia skriver ovan så beror det på att något/några räkenskapsår inte är låsta - kontrollera att även tidigare år verkligen är låsta. Får ni inte det att fungera rekommenderar jag att ni kontaktar oss så hjälper vi er gärna./Kristina
Hej igen lw,Snabba puckar här, redan fått svar på frågan om uppställningen.Svaret vi fick är att uppställningen vi har i eEkonomi är ÅRL med förenklat K2 regelverk. Hos bokföringsnämnden kan du läsa mer om Kategori 2.Ha en bra dag!/Sofia
Awesome